علی
برای بالکنم خریدم واقعا عالیه ! موقعی که مهمون دارم بازش می کنم و یه فضای دنج برای نوشیدنی درست می کنم.کیفیت ساختش فوق العادس.
فاطمه
سلام وقت بخیر امروز سفارش ما به دستمون رسید همه چیز عالی بود از بسته بندی و‌ جنس صندلی و رنگ و همه چیز ،مشتری مداری عالیتون و اخلاق خوبتون ، ممنونم ازتون ایشالله همیشه پر رزق و روزی باشید ?????
علی
«حدود ۲ ماهه که ۵ عدد از این میزها رو برای کافه‌م خریدم. واقعا از تحمل و استحکامشون راضیم. پایه چدنی فوق العاده سنگین و با ثباته و حتی در شلوغ ترین ساعات هم تکون نمی خوره. صفحه MDF هم ضد خش بوده و تا الان هیچ خط و خشی رویش نیفتاده. برای کافه‌هایی با فضای شلوغ واقعا توصیه می کنم.»
پویا
به دنبال میزی مقرون به صرفه و بادوام برای رستوران بودم و این میز تمام معیارهام رو برآورده کرد.تمیز کردنش آسونه و پایه های محکم و مقاوم است.کیفیت ساخت عالیه.
پارسا
«حدود یک ساله که از صندلی‌های برتویا برای کافه‌ام استفاده می‌کنم. واقعاً از استحکام و طراحی شیکش راضیم. پایه‌های فلزی بسیار بادوام هستن و حتی بعد از ماه‌ها استفاده، هیچ صداهای ناهنجاری ندارن. طراحی ساده و کلاسیکش به فضای کافه حال و هوای خاصی داده.»
پدرام
«حدود ۶ ماه است که از میزهای پانچی در کافی شاپم استفاده می‌کنم. طراحی صنعتی و فلزی پانچ‌دار آن واقعاً به فضای مدرن کافه ام جلوه خاصی داده. استحکام عالی داره و حتی در شلوغ‌ترین ساعات هم کاملاً پایدار می‌ماند. تمیز کردنش هم بسیار آسونه.»
فست
همه چیز عالی دقیقا همون چیزی که دنبالش برای فست فود بودم. ممنون از پشتیبانی تون.
طباخیان
«محصولات شما خیلی شیک و باکیفیت هستن. وقتی توی خونه استفاده کردم همه مهمون‌ها تعریف کردن. ممنون از خدمات خوبتون.».
سعید
من برای رستورانم چندتا از این میز های گرد سفارش دادم ظاهر زیبایی دارند هم خیلی راحت هستن.
تینا
نسبت به قیمتی که داره خیلی ارزش خرید بالایی داره.ممنون از شما بابت محصول با کیفیت.
سعید
میز بار فلزی نهال سان را خرید کردم مونتاژ کردم.نمای زیبایی به جلوی کافه ام داد.
علی
چهارپایه فلزی که سفارش دادم امروز رسید، فوق‌العاده شیک و باکیفیته ? بسته‌بندی هم عالی بود. ممنون از تیم خوبتون.
سینا
دقیقاً همون چهارپایه ای بود که توی عکس دیده بودم ? خیلی راضی‌ام، مخصوصاً از نحوه‌ی برخورد پشتیبانی
سینا
چهارپایه فلزی زیبایی هست برای میز بار.
بابت کیفیت بسته بندی ممنون.
تینا
سلام
استند را خرید کردم از سایت بسته بندی مناسب و تحویل به موقع.
تیار
سلام درود
کیفیت استند خوب و تمیز بود.
با تشکر
علیپور
این میز ترموود رو برای تراس تهیه کردیم و واقعاً انتخاب درستی بود. در برابر رطوبت و آفتاب کاملاً مقاومه و ظاهرش حس طبیعت رو به فضا می‌ده. ممنون از هوم ست.

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم